keskiviikko 31. elokuuta 2011

lintuhäkki - birdcage

Tänään ei jaksa vääntämällä vääntää mitään esittelyä. Korttinne olkaa hyvät.

I'm not in the mood of writing some special about this card, so here it is.



Aloin muuten siivoamaan "askartelutilaani", joka sijaitsee vanhempien asunnossa, omani kun on jo ihan tupaten täynnä kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta. Sain vasta leimasimet paikoilleen ja hieman paperisilppua lajiteltua. Pitäisi aina yrittää käyttää silppuja, eikä haaskata uusista paperikoista. Otankin nyt tavoitteeksi tuon silppulaatikon vähittäisen tyhjentämisen.

I started to clean up my "crafting room", it's actually at my parent's home, not in mine. My own home is full of this and that and I have absolutely no space for my crafting supplies. Now my stamps are in order and some of the paper shreds too. One should always try to use those little bits and pieces of paper instead of using fresh and new paper stock. From now on I will try to use more of my paper shreds.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti